یکی از ویژگی های مهم شیشه ها قابلیت عبور نور از طریق آنها می باشد و در مواقعی که استفاده از شیشه سکوریت بی رنگ در پارتیشن ها ضروری است می توانید هنگام جداسازی قسمت های یونیت کاری خود تمامی جزئیات را کنترل کنید. علاوه بر این استفاده از شیشه به جای دیوار، افزایش بصری فضای اطراف، هزینه ساخت دیوار را کاهش می دهد. پارتیشن شیشه ای پنل شیشه ای است که باری بر روی آنها ایجاد نمیکند و به عنوان جداکننده عمل می کنند. این پارتیشن ها برای باز کردن یک اتاق و ایجاد یک محیط کاری در فضای باز بسیار مناسب هستند. سیستم های دیوار شیشه ای معمولاً شیشه های جامد هستند که با قاب های آلومینیومی یا پی وی سی در جای خود نگه داشته می شوند. اگر به فکر خرید پارتیشن شیشه ای ارزان و با کیفیت هستید میتوانید به وب سایت https://iranlacobel.com مراجعه کنید.

این شیشه داخلی به طراحان و معماران اجازه می دهد تا اتاق را بدون محدود کردن فضای کف و انتشار نور تقسیم کنند. ایده آل برای ایجاد یک محیط کاری راحت و کاربردی، پارتیشن های شیشه ای یکی از ساده ترین راه ها برای به روز رسانی فضای اداری یا تجاری است. این پارتیشن ها امروزه در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و هر شخص یا شرکتی برای هدف خاص خود از آنها استفاده می کند و این پارتیشن ها در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته می شوند.

انواع پارتیشن

دو نوع پارتیشن شیشه ای متداول وجود دارد. یکی بدون قاب و دیگری قاب شده است.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

محبوب ترین نوع پارتیشن، پارتیشن بدون فریم است که بیشتر از مدل های دیگر استفاده می شود. پارتیشن بدون فریم به طور کامل از شیشه ساخته شده است و توسط قاب ساخته شده از مواد دیگر قاب نمی شود. پراکندگی و انعکاس نور در چنین پارتیشنی بسیار بهتر از پارتیشن شیشه ای در قاب است. این سیستم ها از شیشه 10 میل و شیشه تک استفاده می کنند. بهتر است بدانید در کنار این موارد از سندبلاست شیشه نیز استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای قاب دار

این نوع پارتیشن به نوعی برعکس نوع پارتیشن بدون فریم است و برای ساخت این نوع پارتیشن از قطعات مختلفی از جمله آلومینیوم و در برخی موارد ام دی اف برای نصب و ساخت آن استفاده می شود. پارتیشن فریم مناسب برای انواع مصارف تجاری و اداری می باشد. در این نوع پارتیشن می توان از پنجره های دوجداره و تک شیشه استفاده کرد و از طرفی برای زیبایی بیشتر از شیشه های طرح دار نیز استفاده کرد.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

این پارتیشن ها بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مواد موجود هستند.

شیشه را می توان در مقیاس های مختلف تولید کرد، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

از این پارتیشن ها می توان در قسمت های مختلف متناسب با نیاز شما استفاده کرد.

پارتیشن های شیشه ای را می توان به صورت ثابت و متحرک استفاده کرد.

این دیوارهای شیشه ای نیاز به نور مصنوعی را تا حد زیادی کاهش می دهند.

واضح است که شفافیت متریال شیشه نیز از ویژگی های منحصر به فرد این متریال است.

نصب پارتیشن شیشه ای

بسته به نوع پارتیشنی که استفاده میکنید، روش نصب متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس از یک سری یراق آلات با توجه به روش نصب آن و برای پارتیشن شیشه ای فریم دار از یک نوع یراق آلات و روش نصب مربوطه استفاده می شود. ابتدا باید با فروشگاه اینترنتی یا مرکز فروش پارتیشن شیشه ای تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در اختیار این افراد قرار دهید تا با توجه به نیاز شما توصیه های لازم را به شما ارائه دهند. پس از کسب اطلاعات اولیه، می توانید یک محصول و قیمت مناسب را با یک بررسی کلی مقایسه ای پیدا کنید. در مرحله بعدی نصب دیوار پارتیشن شیشه ای می توانید از نصابان بخواهید که شخصاً برای دریافت اطلاعات دقیق و یادداشت اطلاعات دقیق به محل مورد نظر مراجعه کرده و سپس لیست قیمت واقعی را در اختیار شما قرار دهند. آخرین مرحله نصب پارتیشن شیشه ای مرحله ای است که پارتیشن به محل مناسب ارسال می شود و نصب آن توسط افراد واجد شرایط انجام می شود.

 

مقاله دیگر :   رفوگری فرش ولنجک

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است. دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.