قیمت طراحی اختصاصی سایت و اپلیکیشن اختصاصی

در دنیای امروزی که اینترنت و تکنولوژی حرف اول را میزد، یک کسب و کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند باید روی نام تجاری خود سرمایه گذاری کند. داشتن یک وب سایت فروشگاهی و فعالیت در فضای مجازی میتواند کمک زیادی به پیشرفت کسب و کار کند.

البته سایت ها و طراحی های سایت فقط مختص کسب و کارها و سایت های فروشگاهی نیست. سایت های مختلفی مانند سایت های اخبار، شرکتی ، شخصی ، آموزشی ، دایرکتوری و … وجود دارد که مخاطبین بسیاری هم دارند.

در کل اگر برای سایت از نظر محتوایی و گرافیکی و سئو هزینه شده باشد و یک سایت خوب و کارآمد را طراحی کنند ، میتوانند مخاطبین زیادی را به همراه خود داشته باشند. اولین قدم برای داشتن یک سایت ایده آل ، انتخاب یک نام جذاب و خوب است.سایت باید خوانا و دارای رابط کاربری خوبی باشد. بعد از انجام این کارها نوبت به انجام کارهای بزرگتر برای طراحی سایت میرسد.

وقتی افراد به سایت شما مراجعه میکنند اولین موضوعی که برای آن ها جلب توجه میشود و باعث میشود در سایت شما زمان بیشتری را صرف کنند، شکل ظاهری سایت است . معمولا افراد محتوا برایشان کم تر اهمیت دارد ، افرادی که بعد از محتوا به سراغ ظاهر سایت بروند بسیار کم هستند به همین دلیل شکل ظاهری سایت از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای نمونه از آنجایی که هر کسب و کاری ویژگی های خاص خودش را دارد و هزینه ها بیشتر بر اساس تعداد و نوع ویژگی های مد نظر تعیین میشوند، قیمت گذاری روی سایت و اپلیکیشن دقیق و مشخص شده نیست و قیمت ثابتی وجود ندارد. برای مثال قطعا قیمت طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شخصی متفاوت است.

مقاله دیگر :   انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

معمولا قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن باید زیر نظر خودتان تعیین گردد، به این صورت که وقتی شما با یک شرکت طراحی سایت تماس میگیرید، یک جلسه حضوری مشخص میشود تا درباره ریز جزئیات سایت و اپلیکیشن مورد نظرتان صحبت شود.

 

منبع : قیمت طراحی سایت و اپلیکیشن