
تونن نقش کتاب مقدس رو واسه شما بازی کنن.
حفظ محرمانگی اطلاعات درحین انجام همه این فعالیت های یکی از اصول مهم کار به شمار می رود، اما اگه محصول جدید خود رو دراختیار بعضی مشتریان خاص و یا شرکای تجاری بذارین، قدم بلندی در تحریک و ایجاد هیجان در بخش خواسته ورداشته اید، چون این افراد قبل از عرضه، این محصول رو آزمایش کرده ان و ناخودآگاه با تعریف از اولین تجربه ی خود، باعث تحریک بقیه ی مشتریان پنهون واسه خرید اون می شن.
۶. زمان بندی درست در عرضه ی محصول به منظور فروش حداکثری
زمان بندی در عرضه ی محصول یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت یا نبود موفقیت عرضه حساب می شه. حتی اگه عرضه ی محصول در سطح جهانی باشه، این زمان بندی باید درست انجام شه. این نکته رو از عرضه ی نامناسب یک محصول نرم افزاری در اروپا در ماه جولای یاد گرفتم؛ چون که ماه های جولای و آگوست در اروپا ایام تعطیلات تابستونی حساب می شن و زمان نامناسبی واسه عرضه ی یک محصول به شمار می روند.
زمان بندی عرضه ی محصول باید در یک اتفاق مهم صنعتی و یا یک نمایشگاه مهم که از قبل تعیین شده ان، صورت گیرد. شما با این راه و روش هرچه به زمان نمایشگاه و عرضه ی محصول نزدیک می شید، این فرصت رو دراختیار دارین تا با شناسایی جا و زمان های مناسب، کلامی و رایگان محصول خود رو به بیشترین حد برسونین.
اگه محصول شما واسه عرضه در یک نمایشگاهِ از قبل تعیین شده، به موقع آماده نشد، پس بهتره بی خیال اون نمایشگاه شید و برروی عرضه ی ناقص محصول اصرار نکنین. چون این کار نتایج ناجوری به دنبال داره. درصورت عرضه ی ناقص و با عیب محصول، ممکنه مشتریانی که واسه اولین بار از محصول شما استفاده کرده ان، در بلاگ یا در پیام های خصوصی به شما بگن، محصول شما اصلا خوب نیس و رقبایتان از شما بهتر عمل کرده ان. البته وقت کشی زیاد واسه عرضه ی محصول هم خطرات خود رو داره و ممکنه کشش بازار نسبت به محصول شما کمتر از پیش بینی ها باشه.
به امید روزی که محصول شما به موقع آماده شه و شرکای تجاری شما از خوشحالی عرضه ی محصول فریاد شوق سردهند و از طرفی مشتریان شروع به گمانه زنی درمورد محصول شما کنن و رسانه ها بیش ازپیش مشتاق داشتن اطلاعات درمورد محصول جدید شما باشن. اون روز یک روز خوب هستش.
برگرفته از: pragmaticmarketing
فروش خود رو در هر شرایطی افزایش بدید
۴۲۰۰۰تومان
۱۲۰۰۰تومان