تونن نقش کتاب مقدس رو واسه شما بازی کنن.

  • آنالیزورهای صنعت: بازخوردهای مشتریان از محصول رو دراختیار اونا بذارین و همیشه اونا رو از آخرین تغییرات محصول باخبر سازید.
  • حفظ محرمانگی اطلاعات درحین انجام همه این فعالیت های یکی از اصول مهم کار به شمار می رود، اما اگه محصول جدید خود رو دراختیار بعضی مشتریان خاص و یا شرکای تجاری بذارین، قدم بلندی در تحریک و ایجاد هیجان در بخش خواسته ورداشته اید، چون این افراد قبل از عرضه، این محصول رو آزمایش کرده ان و ناخودآگاه با تعریف از اولین تجربه ی خود، باعث تحریک بقیه ی مشتریان پنهون واسه خرید اون می شن.

    ۶. زمان بندی درست در عرضه ی محصول به منظور فروش حداکثری

    زمان بندی در عرضه ی محصول یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت یا نبود موفقیت عرضه حساب می شه. حتی اگه عرضه ی محصول در سطح جهانی باشه، این زمان بندی باید درست انجام شه. این نکته رو از عرضه ی نامناسب یک محصول نرم افزاری در اروپا در ماه جولای یاد گرفتم؛ چون که ماه های جولای و آگوست در اروپا ایام تعطیلات تابستونی حساب می شن و زمان نامناسبی واسه عرضه ی یک محصول به شمار می روند.

    زمان بندی عرضه ی محصول باید در یک اتفاق مهم صنعتی و یا یک نمایشگاه مهم که از قبل تعیین شده ان، صورت گیرد. شما با این راه و روش هرچه به زمان نمایشگاه و عرضه ی محصول نزدیک می شید، این فرصت رو دراختیار دارین تا با شناسایی جا و زمان های مناسب، کلامی و رایگان محصول خود رو به بیشترین حد برسونین.

    این مطلب رو هم توصیه می کنم بخونین:   تاثیر موسیقی بر مغز شما چگونه است؟

    اگه محصول شما واسه عرضه در یک نمایشگاهِ از قبل تعیین شده، به موقع آماده نشد، پس بهتره بی خیال اون نمایشگاه شید و برروی عرضه ی ناقص محصول اصرار نکنین. چون این کار نتایج ناجوری به دنبال داره. درصورت عرضه ی ناقص و با عیب محصول، ممکنه مشتریانی که واسه اولین بار از محصول شما استفاده کرده ان، در بلاگ یا در پیام های خصوصی به شما بگن، محصول شما اصلا خوب نیس و رقبایتان از شما بهتر عمل کرده ان. البته وقت کشی زیاد واسه عرضه ی محصول هم خطرات خود رو داره و ممکنه کشش بازار نسبت به محصول شما کمتر از پیش بینی ها باشه.

    به امید روزی که محصول شما به موقع آماده شه و شرکای تجاری شما از خوشحالی عرضه ی محصول فریاد شوق سردهند و از طرفی مشتریان شروع به گمانه زنی درمورد محصول شما کنن و رسانه ها بیش ازپیش مشتاق داشتن اطلاعات درمورد محصول جدید شما باشن. اون روز یک روز خوب هستش.

    برگرفته از: pragmaticmarketing

    این کتاب پرطرفدار رو از دست ندین

    فروش خود رو در هر شرایطی افزایش بدید


    ۴۲۰۰۰تومان


    ۱۲۰۰۰تومان